lauantai 10. maaliskuuta 2012

Kevät tulee kuulemma ensi viikolla

Tulihan meillekin sitten kiire kokeilla valmiiksi hankittuja välikausivaatteita, joita tyttö ei ole suostunut hartaista pyynnöistä huolimatta aiemmin koskemaan edes pitkällä tikulla. Pukeminen ei kuulu muutenkaan tytön suosikkipuuhiin, joten olen antanut olla suosiolla. Asusteiden ja kenkien kanssa olen vielä vähän vaiheessa, mutta Pim Pamista on tulossa kukkahattu ja kuvissakin näkyvä, Niilo Ilosta tilattu Wenja Wekkuli kypärämyssy, nousi heti saavuttuaan tytön lemppariksi. Meillä suositaan kypärämallisia lakkeja muutenkin, kun tyttö ei pidä mielellään kaulureita. Kiristävät ja puristavat kuulemma ihan hirveästi.

 "Hei, määhän olen kuin nainen, kun tässä haalarissa mulle tulee tissit" 
Polarn O. Pyret pinkki välikausihaalari

Racoonin pinkit takki ja housut Pikku Mineasta.
"Mää oon ihan hamsterin näköinen, kun mulla on tää päässä."

Pinkiltä siis näyttää tytön kevät tänäkin vuonna. Lisäksi tosin olen hankkinut vähän vaaleanpunaista ja punaista. Racoonin vaaleanpunainen Soft Shell takki ja Popin punainen windfleece kuuluivat pakko saada -listalle. Vielä, kun löytäisi yhdet mustat välikausihousut ja yhdet canvashousut tai mukavat farkut niiden kavereiksi, niin kevät saisi tulla ihan rauhassa... Ai niin ja ne kengät.

2 kommenttia:

  1. Ihana välikausi! Meillä on Racoonin softshellin kaveriksi Molon mustat housut. Ja tuo vadelmanpunainen takki taitaa tulla myös meille ;)

    VastaaPoista
  2. Teidän tytön kommentit on ihania :D

    VastaaPoista

Kommentit ovat blogin suola ja sokeri :) Kiitos!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...